Kandungan Jus Alwiqoyah

  • Post comments:0 Comments

kebaikkan jus alwiqoyah

Jus Alwiqoyah mengandungi 5 bahan di dalamnya. Bahan utama ialah Arabic Gum yg mempunyai banyak khasiat. Bahan yang lain pula ialah

•Roselle
•Stevia
•Vitamin c
•Premix mineral

Semua bahan-bahan di dalam jus ni ada khasiat yg tersendiri dan berkualiti tinggi.

Seperti yang diketahui umum, arabic gum antara bahan paling mujarab untuk buah pinggang, kencing manis darah tinggi dan lain-lain.

Fungsi utama jus alwiqoyah ini membersihkan usus dan buah pinggang yang akan dibuang melalui saluran kencing.
Bila usus dan buah pinggang dah bersih, ia dapat berfungsi dengan lebih baik

Sesiapa pun jika tiada sebarang penyakit pun boleh minum jus alwiqoyah ini. Mencegah lebih baik dari mengubati bukan? 😊

Antara khasiat Jus Alwiqoyah ni dapat membantu untuk ikhtiar:

►darah tinggi
►kencing manis
►Kolestrol tinggi
►Batu karang
►masalah perut, ulser, gastrik, sembelit, buasir
►sakit buah pinggang peringkat kronik
►masalah gout dan kebas kaki
►masalah sakit urat dan urat bersimpul

Ayuh kita berikhtiar dengan Jus Alwiqoyah

✔ PERTAMA DI ASIA
Gabungan Arabic Gum sebagai bahan utama dan di lengkapkan dengan roselle yang satu2nya produk yang boleh mengurangkan masalah buah pinggang, darah tnggi, menurunkan gula dan bersihkan usus

✔ RASA LEBIH SEDAP
Mungkin sebelum ni anda pernah minum Arabic gum yang paket. Rasa macam payau dan tak sedap. Lepastu nak kene bancuh lagi dengan air. Jadi dgn Jus AlWiqoyah nie penyelesaiannya anda tak perlu risau lagi ttg rasa sebab ada perisa roselle dan anggur. Anak2 mesti lagi suka minum

✔ 100% HERBA
Tiada bahan terlarang di dalam JUS AlWiqoyah. Jadi anda tak perlu risau sebab takde kesan sampingan dan selamat digunakan untuk semua

✔ PRODUK MUSLIM
Dikilangkan dari kilang bertaraf GMP dan Muslim. So anda x perlu risau sbb produk dijamin bersih dan halal

✔ MUDAH MINUM TAK PERLU BANCUH
Mudah sgt sbab minum terus dari botol tanpa perlu bancuh. Hnya minum menggunakan cawan sukatan yang disediakan. Anda tak perlu la bawa shaker ke sudu ke botol air mineral lagi lepas ni

Ayuh kita berikhtiar dengan Jus Alwiqoyah

Kandungan Jus Al Wiqoyah

Kandungan Jus Alwiqoyah

Leave a Reply